Çanakkale Belediyesi Araç Filosunu Güçlendirmeye Devam Ediyor

Belediyeler - 20-02-2026 19:46 1620 kez okundu.

Çanakkale Belediyesi Araç Filosunu Güçlendirmeye Devam Ediyor

 

 

 

 

Çanakkale Belediyesi, kent genelinde sunulan hizmetlerin daha etkin ve verimli şekilde yürütülmesi amacıyla araç ve ekipman filosuna da yatırımlar gerçekleştirmeyi sürdürüyor. Bu kapsamda toplu taşıma başta olmak üzere, altyapı ve çevre düzenleme çalışmalarında kullanılmak üzere çeşitli araçlar filoya dahil edildi.

Toplu taşıma hizmetlerinin kapasitesini artırmak amacıyla 2 adet 28 koltuklu, 78 ayakta yolcu ve 1 adet tekerlekli sandalye kapasiteli şehir içi otobüsü, 1 adet 50 koltuk kapasiteli şehirler arası otobüs ile 1 adet 30 koltuk kapasiteli şehir içi ve şehir dışı kullanıma uygun otobüs filoya kazandırıldı.

Ayrıca Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü ile Park ve Bahçeler Müdürlüğü çalışmalarında kullanılmak üzere 2 adet kazıcı yükleyici kepçe ile Afet İşleri ve Risk Yönetimi Müdürlüğü çalışmalarında kullanılmak üzere 4X4 arazi pikabı araç filosuna eklendi.

Yeni araçlarla birlikte belediye hizmetlerinin daha hızlı ve etkin bir şekilde yürütülmesi, özellikle toplu taşıma ve saha çalışmalarında hizmet kalitesinin artırılması amaçlanıyor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ÇASEMDER El Emeği Sergisi Ziyarete Açıldı

ÇASEMDER El Emeği Sergisi Ziyarete Açıldı

26-06-2026 - Belediyeler

Japon Uzman Gözüyle: Türkiye'nin Deprem Gerçeği ve Çözüm Yolları Konuşuldu

Japon Uzman Gözüyle: Türkiye'nin Deprem Gerçeği ve Çözüm Yolları Konuşuldu

25-06-2026 - Belediyeler

ÇARİM'den Yaza Merhaba Konseri

ÇARİM'den Yaza Merhaba Konseri

25-06-2026 - Belediyeler

Plaj Voleybolu Şenliği Başlıyor

Plaj Voleybolu Şenliği Başlıyor

24-06-2026 - Belediyeler

Çanakkale Sivil Katılım Zirvesi Gerçekleştirildi

Çanakkale Sivil Katılım Zirvesi Gerçekleştirildi

23-06-2026 - Belediyeler