Tohum Sandığı, Çatalca'da Yoğun İlgi Gördü

Çanakkale Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Tohum Sandığı, Çatalca Belediyesi tarafından düzenlenen 3. Yerel Tohum Takas Şenliğine katıldı.

Belediyeler - 05-05-2026 00:41 851 kez okundu.

Tohum Sandığı, Çatalca'da Yoğun İlgi Gördü

 

 

3 Mayıs 2026 Pazar günü gerçekleştirilen etkinlikte Tohum Sandığı tarafından üretilen atalık ve yerel tohum çeşitleri tanıtılırken, öte yandan standa gelen ziyaretçilere tohum ve yetiştiricilik konularında detaylı bilgiler aktarıldı. Çanakkale Belediyesi standını ziyaret eden Çatalca Belediye Başkanı Erhan Güzel ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi Tarımsal Hizmetler Dairesi Başkanı Ahmet Atalık da Tohum Sandığı'nda üretilen atalık tohumlar hakkında bilgi aldı.

Şenliğe katılanların yoğun ilgi gösterdiği stantta, ziyaretçilere 1.500 paket atalık tohum dağıtılırken, etkinlik kapsamında 20 farklı çeşit atalık tohum bağışı da kabul edildi.

Çanakkale Belediyesi, yerel tohumların korunması ve gelecek nesillere aktarılması amacıyla; doğal üretim yöntemleri ve sürdürülebilir tarım konusunda farkındalık yaratmak için çalışmalarına devam ediyor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ÇASEMDER El Emeği Sergisi Ziyarete Açıldı

ÇASEMDER El Emeği Sergisi Ziyarete Açıldı

26-06-2026 - Belediyeler

Japon Uzman Gözüyle: Türkiye'nin Deprem Gerçeği ve Çözüm Yolları Konuşuldu

Japon Uzman Gözüyle: Türkiye'nin Deprem Gerçeği ve Çözüm Yolları Konuşuldu

25-06-2026 - Belediyeler

ÇARİM'den Yaza Merhaba Konseri

ÇARİM'den Yaza Merhaba Konseri

25-06-2026 - Belediyeler

Plaj Voleybolu Şenliği Başlıyor

Plaj Voleybolu Şenliği Başlıyor

24-06-2026 - Belediyeler

Çanakkale Sivil Katılım Zirvesi Gerçekleştirildi

Çanakkale Sivil Katılım Zirvesi Gerçekleştirildi

23-06-2026 - Belediyeler