Gelibolu Yeni Feribot İskelesi Hizmete Açıldı

Gündem - 07-06-2026 00:50 561 kez okundu.

Gelibolu Yeni Feribot İskelesi Hizmete Açıldı

 

 

 

Törene Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’ Çanakkale Valisi Doç. Dr. Ömer Toraman, AK Parti Çanakkale Milletvekili Ayhan Gider, Gelibolu Belediye Başkanı Dr. Ali Kamil Soyuak, Gestaş genel Müdürü Hasan Yürükçü, kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri, ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Gelibolu ilçesinde 43 bin 63 metrekarelik alan üzerine inşa edilen yeni feribot iskelesinde, 115 tır ve 340 otomobil kapasiteli araç istif alanı bulunuyor.

Aynı anda dört geminin yanaşabileceği rampa sistemiyle hizmet verecek tesis, yeni sistem sayesinde Gelibolu-Lapseki hattını kullanan araçlar şehir merkezine girmeden doğrudan iskeleye ulaşabilecek Çanakkale Boğazı geçişlerinde kapasiteyi ve operasyonel verimliliği artırmayı hedefliyor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Turan, 'Her Karne, Emeğin ve Gayretin Karşılığıdır'

Turan, 'Her Karne, Emeğin ve Gayretin Karşılığıdır'

26-06-2026 - Gündem

Haziran Ayı Doğum Yardımı Ödemeleri Hesaplara Yatırıldı

Haziran Ayı Doğum Yardımı Ödemeleri Hesaplara Yatırıldı

26-06-2026 - Gündem

Başkan Kuzu, 'Hükümet Konağımız Çanakkale’mize Değer Katacak'

Başkan Kuzu, 'Hükümet Konağımız Çanakkale’mize Değer Katacak'

24-06-2026 - Gündem

Turgay Kılıç: 'Şeffaf İşleyiş, Güçlü ÇTSO, Güçlü Çanakkale'

Turgay Kılıç: 'Şeffaf İşleyiş, Güçlü ÇTSO, Güçlü Çanakkale'

24-06-2026 - Gündem

Hataylı Muhtarlar, Bakan Yardımcısı Bülent Turan ile Bir Araya Geldi

Hataylı Muhtarlar, Bakan Yardımcısı Bülent Turan ile Bir Araya Geldi

23-06-2026 - Gündem